سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یونتوس و رم شانس های اصلی هستند

به نظر رافائل بنیتس در فصل جدید رقابت‌های سری A، هفت تیم می‌توانند به کسب اسکودتو امیدوار باشند اما در نهایت این رم یا یوونتوس خواهد بود که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

به نقل از تسنیم، بنیتس که شاگردانش فصل گذشته در رقابت با یووه و جالوروسی کم آوردند و با 254 امتیاز نسبت به بانوی پیر و 7 امتیاز فاصله با رم به عنوان سومی لیگ بسنده کردند، در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: برای کسب اسکودتو، تیم‌های رم و یوونتوس شانس بیشتری دارند.

بنیتس با اشاره به به پیروزی 2 بر صفر شنبه شب اینتر برابر رم درجام تدارکاتی قهرمانان بین‌المللی آمریکا، افزود: همه ما دیدیم که اینتر هم می‌تواند داعیه قهرمانی داشته باشد. این تیم ساختار جوانی دارد و نسبت به فصل گذشته منسجم‌تر است. شکست دادن یووه، رم و اینتر در فصل آینده کار آسانی نخواهد بود هرچند نباید فیورنتینا و میلان را هم دستکم بگیریم.

دانلود آهنگ دوست دارم بابک مافی-دانلود آهنگ بابک مافی

دانلود آهنگ دوست دارم بابک مافی-دانلود آهنگ بابک مافی

 

رضا نیکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت اظهار کرد: پس از پیگیری و گذشت سه سال از مراحل قانونی مجوز احداث جایگاه CNG در شهر احمد سرگوراب اخذ شد.وی با بیان اینکه این پروژه به قرارگاه خاتم‌الاوصیا سپرده شده است، گفت: این جایگاه از نوع تیپ A است و دستور آغاز به کارش نیز ابلاغ شده.این مسئول ادامه داد: این پروژه با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان اکنون در حال خاکبرداری از محل است.وی با اشاره به اینکه در گیلان یک سهمیه در این مرحله اختصاص داده شده بود، تصریح کرد: با عنایت مسئولان استانی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این سهمیه به شهر احمد سرگوراب اختصاص پیدا کرده است.نیکویی با اشاره به اینکه این پروژه متعلق به شرکت ملی گاز است، خاطرنشان کرد: به دلیل امکانات خوبی که این شرکت دارد و پیمانکار قوی است طبق تعهداتی که انجام گرفته  امیدواریم در مدت 6 ماه به بهره‌برداری برسد.وی اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌هایی مانند سالن ورزشی و پارک شهر تا آغاز سال 1394، چرخه توسعه شهر احمدسرگوراب تکمیل می‌شود.به گفته شهردار احمدسرگوراب، این پروژه نه تنها نفع آن به شهروندان این شهر و ساکنان شهرستان شفت می‌رسد بلکه با توجه به قرار گرفتن در مسیر مناطق زیارتی‌سیاحتی مانند امامزادگان اسحاق و ابراهیم (ع) به توسعه گردشگری این منطقه کمک می‌کند.

 


مراسم انتخاب برترینهای لیگ برتر 92

علی شجاعی در مورد برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر گفت: مراسم خوبی بود و قطعا این مراسم سال به سال بهتر برگزار خواهد شد.

به نقل از فارس، وی در مورد رونمایی از گاندو (تمساح ایرانی) به عنوان نماد باشگاه ذوب آهن گفت: فکر نمی‌کنم این نماد بخواهد روی پیراهن تیم ذوب آهن منقش شود. روی پیراهن همان آرم ذوب آهن خواهد بود.

سرپرست ذوب آهن در مورد بازی با تراکتورسازی که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: ان‌شاءلله در این بازی پیروز می‌شویم. در بازی با صبای قم هم مستحق شکست نبودیم. در صحنه گل دوم صبا، روی مدافع ما خطا رخ داد که کارلوس مدافع ما حیرت کرد.

وی در مورد اینکه چند درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی اختصاص داده می‌شود، گفت: طبق قانون 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر را به هواداران تراکتورسازی اختصاص خواهیم داد و مثل همیشه و بازی با تمام تیم‌ها تماشاگران تیم میهمان پشت نیمکت تیم‌شان مستقر خواهند شد.


نظر حجت الاسلام شاهرخی درباره جهاد دانشگاهی

معاون فرهنگی دانشگاه قم تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با توانمندی‌های خود و پیوند با دانشگاه در تحقق مطالبات فرهنگی رهبر در دانشگاه‌ها گام بردارد.

 

حجت الاسلام شاهرخی روز یکشنبه 12 مرداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: رسالت انقلابی جهاددانشگاهی، جهت دادن به مسیر اعتلای خودباوری و خوداتکایی است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه قم توجه به مسائل فرهنگی در برنامه‌های جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرارداد و افزود: باید توجه داشته باشیم بر اساس معارف اسلامی و آیات و روایات و یا به دنبال فرمایش و توصیه‌های رهبری در باب مسائل فرهنگی می‌بینیم 4 مولفه مهم ضرورت پیشبرد اهداف نظام را تضمین می‌کند.

 

وی تصریح کرد: این چهار مولفه مهم علم، ایمان، بصیرت و نشاط است که باید در دانشگاه‌ها به عنوان مراکز مهم علمی مورد توجه باشد به خصوص جهاد دانشگاهی با این 4 مولفه مهم به رسالت وظایف خود جامه عمل بپوشاند.

 

حجت الاسلام شاهرخی درباره اهمیت این مولفه‌ها در جوانان به ویژه نسل دانشجو عنوان کرد: دانشگاه در جهت تحقق منویات رهبر باید به مهم‌ترین خصوصیت نسل جوان دانشجو یعنی علم، ایمان، امید، انرژی، ابتکار و بصیرت توجه کنند و همسو با نیازهای فرهنگی جامعه برنامه ریزی نمایند.

 

وی تاکید کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی و فرهنگی می‌تواند با تعامل با دانشجویان در تحقق برنامه‌های فرهنگی به ویژه منویات رهبری در سال فرهنگ و اقتصاد، مدیریت جهادی و عزم ملی گام بردارد.

 

معاون فرهنگی دانشگاه قم با اشاره به تعاملات جهاددانشگاهی قم و دانشگاه قم گفت: مدیریت دانشگاه در این عرصه کارساز بوده و پیوند خوبی میان دانشگاه و جهاد به وجود آمده به طوری که در سایه بسیاری از تفاهم نامه های فرهنگی و آموزشی توانسته‌ایم روحیه خودباوری و خوداتکایی را در این تعاملات شاهد باشیم.

 

وی افزود: نظام اسلامی باید با اقتدار آمورش پیش رود و در این راه توجه به مسائل علمی، تربیتی، آموزشی، اعتقادی، حجاب و عفاف دارای اهمیت بسزایی است.

 

حجت الاسلام شاهرخی پیرامون منویات رهبری و مطالبات از جهاددانشگاهی عنوان کرد: در دانشگاه‌ها در جهت اعتلای فرهنگی نهادرهبری و معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها با مشارکت جهاد دانشگاهی توانسته اند تا حدودی موفق باشند.

 

وی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی یکی از مجموعه‌هایی است که به عنوان یک ضرورت انقلابی فعالیت خود را در عرصه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی آغاز کرد و تحولات چشمگیری را در دانشگاه‌ها به وجود آورد و توانمندی فارغ التحصیلان را با ایجاد روحیه خودباوری به ظهور رساند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه قم همچنین یادآور شد: باید بدانیم که همه فعالیت‌های علمی، سیاسی، پژوهشی و آموزشی در دانشگاه‌ها و یا در تعامل با جهاد دانشگاهی بدون توجه به مقوله فرهنگی ناقص است از این رو جهاد دانشگاهی در دانشگاه عضو رسمی دارد و در فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها حضوری موثر داشته است.

 

وی درباره دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی در زمینه فرهنگی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در زمینه فضای مجازی، خطرات و تهدیدها و آسیب‌های تبلیغات سوء دشمنان، سبک زندگی اسلامی، ارائه کتب مکتوب فرهنگی، برنامه‌های قرآنی و ... قابل تقدیر بوده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی در رابطه با برنامه‌های قرآنی که بسیار ارزشمند بوده است طرح ملکوت می‌باشد که با همکاری موسسه اسراء و در محضر آیت الله جوادی آملی انجام شد که کار مفیدی به نظر می‌رسد.

 

وی با ابراز خرسندی از نتایج تعامل جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ها در ارائه برنامه‌های فرهنگی در کنار سایر حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی گفت: حضور جهاد دانشگاهی در ایجاد خودباوری و خوداتکایی در میان جوانان به ویژه در زمینه فرهنگی ضروری است و وظیفه و رسالت جهاددانشگاهی در این ارتباط ایجاد پیوند است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با تبادل افکار میان جهاددانشگاهی و پیگیری کاستی‌ها و ارزیابی توانمندی‌ها بتوانیم به لحاظ فرهنگی گام‌های بلندی برداریم.