سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ فقط خود تو رو عشقه حمید طالب زاده

دانلود آهنگ فقط خود تو رو عشقه حمید طالب زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، تیمور رضایی امشب در جلسه کمیته خسارات کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: وجود آب و هوای خاص گرمسیری، نیمه گرم و سردسیری در این شهرستان در کنار کاهش نزولات آسمانی هر ساله خسارات چشم‌گیری را به بخش کشاورزی وارد می‌کند.وی به کاهش 14 درصدی نزولات آسمانی در سال 92 نسبت به سال 91 اشاره کرد و افزود: در سال 93 با کاهش 16 درصدی نزولات آسمانی نسبت به سال 92 مواجه بودیم.به گفته رئیس جهاد کشاورزی کامیاران، این شهرستان در سال 93 نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال 92 و 91 بیش از 30 درصد کاهش نزولات آسمانی داشته که این مهم نشان از حرکت آب و هوا به سمت خشکسالی است.رضایی به خسارات شدید باغات و مزارع کشاورزی کامیاران در بهار امسال اشاره کرد و افزود: شروع آب و هوای گرم و مناسب در اسفند 92 موجب رویش شکوفه‌های بهاری شد که متاسفانه به دلیل سرمای شدید و ناگهانی در فروردین ماه خسارات بسیار شدیدی به بخش کشاورزی وارد شد.وی باغداری را تنها منبع درآمد اکثر مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: قهر طبیعت به ویژه سرما و یخبندان بهاره سال‌ها خسارات فراوان و تا حدودی جبران‌ناپذیری را به باغات استان و به شهرستان کامیاران وارد کرده است.رضایی به خسارات بالای 100 میلیارد تومان ناشی از یخبندان در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در کامیاران برخی از محصولات باغات مانند گردو و توت‌فرنگی دچار خسارات صددرصدی شدند.رئیس جهاد کشاورزی کامیاران به پرداخت بخشی از خسارات ناشی از یخبندان از سوی بیمه اشاره کرد و افزود: البته خسارات جبران شده از سوی بیمه قابل مقایسه با خسارات کلی وارده به کشاورزان این شهرستان نیست.وی به وعده‌های داده شده در زمینه فعال‌سازی قانون بودجه بند 10 تبصره 11 و تأمین بخشی از خسارات از سوی سازمان مدیریت بحران کل کشور نیز اشاره و اضافه کرد: کمیته خسارات در هر شهرستان اقدام به تهیه لیستی مبنی بر تعیین نوع خسارات وارده، میزان خسارات و تعیین افرادی که دچار خسارت شده‌اند، کرده است.رضایی گفت: در سال گذشته بالغ بر یک‌هزار و 70 نفر از تسهیلات کشاورزی در این شهرستان بهره‌مند شدند که متاسفانه تعدادی از این افراد در زمینه بازپرداخت تسهیلات کم‌کاری کرده‌اند.رئیس جهاد کشاورزی کامیاران تصریح کرد: به همین دلیل جهاد کشاورزی با همفکری بانک کشاورزی اقدام به غربالگری و حذف کشاورزانی که به وعده خود عمل نکرده‌اند، کرده است.رضایی افزود: امسال بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات کشاورزی به 537 طرح اعطا شده که 170 طرح از این تعداد مربوط به بخش موچش و 180 طرح نیز مربوط به بخش مرکزی است.رضایی گفت: امروز بیش از 80 درصد مردم این شهرستان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند.رئیس جهاد کشاورزی کامیاران در پایان افزود: با توجه به اینکه بخش کشاورزی هیچ نقشی در تورم نداشته و در بحث اقتصاد و اشتغال نقش تأثیرگذاری دارد توجه ویژه به آن امری ضروری است.-

 

 


در پاسخ به نامه دادگاه حکمیت ورزش

فدراسیون فوتبال در پاسخ به نامه دادگاه حکمیت ورزش در خصوص رأی کسر شش امتیاز تیم فوتبال البدرکنگ، صلاحیت این دادگاه را در رسیدگی به این موضوع رد کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، فصل گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد باید 6 امتیاز از مجموع امتیازهای کسب شده البدر بندرکنگ در لیگ دسته دوم کسر شود و با این حساب این تیم در اواسط بازی‌های لیگ یک باید به لیگ دو برمی‌گشت اما با اعتراض البدری‌ها کمیته استیناف این 6 امتیاز را از لیگ یک کم کرد و البدری که تا آن هفته در رده سوم گروه ب جدول قرار داشت با آن رای در پایان مسابقات به اواخر جدول سقوط کرد و در نهایت هم به دسته دوم رفت.

رئیس هیات مدیره باشگاه البدر بندرکنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: پس از آن که پیگیری‌هایمان از طریق فدراسیون برای بازنگری در رای صادره از سوی کمیته استیناف نیز نتیجه نداد، مجبور به بردن شکایت خود دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شدیم.

بدر دریابان با بیان این که این باشگاه برای پیگیری این موضوع دو وکیل به خدمت گرفت، اظهار کرد: پرونده به لوزان سوییس رفت و آن دیوان داوری، مکاتباتی با فدراسیون انجام داد تا آنها دفاعیات و استدلال‌های خود را ارائه کنند اما فدراسیون در اقدامی عجیب اعلام کرد صلاحیت CAS را قبول ندارد. این اظهار‌نظر فدراسیون مورد قبول CAS واقع نشد زیرا فیفا در اساسنامه‌اش اعلام کرده آرای داخلی فدراسیون‌ها ظرف 21 روز پس از قطعیت، قابل طرح در CAS هستند و فدراسیون‌هایی که صلاحیت آن دیوان داوری را نپذیرند، طبق ماده 13 اساسنامه فیفا مجازات خواهند شد که این مجازات می‌تواند حتی تعلیق باشد.

دریابان با اشاره به این که به‌ هر ‌حال CAS پرونده را پذیرفته و روند رسیدگی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اگر رای فدراسیون نقض شود البدر باید فصل آینده در لیگ یک باشد؛ ضمن این که گفته می‌شود آن دیوان داوری مراتب تخلف فدراسیون ایران درباره عدم صلاحیت CAS را به فیفا هم گزارش داده و این می‌تواند موجب مشکلاتی شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه البدربندرکنگ اضافه کرد: در این پرونده طرفین باید 18 هزار فرانک سوییس (ششصد و بیست و یک میلیون و نهصد هزار ریال) به عنوان هزینه داوری بپردازند که البدر آن را پرداخت کرده اما فدراسیون در این باره هم اقدامی نکرده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه البدر در این پرونده از دو وکیلی استفاده کرده که همزمان در برخی پرونده‌های دیگر وکالت علی دایی و امیر قلعه‌نویی را هم بر‌عهده دارند.


دانلود آهنگ سریال دردسرهای عظیم

دانلود آهنگ سریال دردسرهای عظیم

کمیته ملی المپیک آخرین یادداشت حسین معدنی را منتشر کرد.

 

به گزارش ایسنا، سایت کمیته ملی المپیک نوشت: چاپ سری جدید فصلنامه المپیک را از دو هفته قبل آغاز کرده بودیم تا بتوانیم همچون گذشته گوشه ای از زحمات روسا، مربیان و قهرمانان تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیای اینچئون را به تصویر بکشیم. به همین منظور برای والیبال هیچ نامی برای ما آشناتر و دوست داشتنی تر از حسین معدنی نبود. به رغم دست و پنجه نرم کردن او با بیماری، از وی خواهش کردیم تا در خصوص حضور والیبال ایران در بازیهای آسیایی اینچئون یادداشتی برای ما بنوسید و وی با کمال خوشرویی آن را پذیرفت و آن یادداشت در حال حاضر به عنوان آخرین یادگار این عزیز در ماهنامه المپیک چاپ شده است که در ادامه می‌خوانید:

 

با طلای اینچئون،تلخی گوانگجو را فراموش کنیم

 

چهار سال قبل زمانی که من خودم سکان هدایت تیم ملی والیبال را برعهده داشتم با آمادگی بسیار خوبی پا به رقابت های آسیایی گوانگ جو گذاشتیم جایی که توانستیم با تمام شایستگی ها به مقام دوم برسیم. ما 7 برد سه بر هیچ داشتیم و تنها در بازی فینال برابر ژاپن 3 بر یک بازنده لقب گرفتیم که برایمان شکست تلخی بود چراکه همه قهرمانی را از خود می دانستیم و به نوعی غافلگیر شدیم و بازی از دست مان در رفت. نکته جالب آن دوره هم این بود که همه کاروان تیم ما را تحسین می کردند آنهم بخاطر نظم و انضباطی بود که داشتیم با اینکه دوم شدیم اما خاطره تلخی بود چون قهرمانی برازنده ایران بود.

 

خیلی ها اعتقاد دارند که شکوفایی والیبال ایران از همین سال 2010 و بازی های گوانگجو استارت خورد اما نظر شخصی من این است که ایران از کمی قبل تر یعنی از 2008 که در کاپ آسیا قهرمان شدیم و پس از آن در 2009 راهی قهرمانی جهان شدیم این اتفاق خوشایند در والیبال ما رخ داد و پس از آن با ورود ولاسکو این خودباوری به تیم تزریق شد که ایران هم می تواند نه تنها در آسیا آقایی کند بلکه در جهان هم بدرخشد. حضور ولاسکو تاثیر خوبی بر والیبال ایران گذاشت چراکه در دنیا شناخته شده بود و توانست این باور را هم به بازیکنان تلقین کند که آنها هم می توانند شناخته شوند و در سطح اول دنیا رقابت کنند. البته بازیکنان خوبی هم داریم که به تفکرات ولاسکو عمل کردند و با برنامه ریزی خوبی که از طرف فدراسیون صورت گرفت الان والیبال ایران به جایی رسیده که آسیا برای آن کوچک است.

 

والیبال از دوره گذشته بازی های آسیایی تا این دوره از رقابت ها رشد غیرقابل باوری داشته است به گونه ای که حریفان آسیایی الان از رویارویی با ایران وحشت دارند همان هایی که روزی برای ما شاخ و شانه می کشیدند. نکته‌ای که در رابطه با والیبال آسیا و رقیبان آسیایی باید به آن اشاره کرد این است که والیبال ایران در طی این سال ها به سمت والیبال نوین رفته است اما دیگر حریفان آسیایی همان والیبال قدیم را بازی می کنند که البته گاها هم جواب می گیرند و در همین لیگ جهان هم توانسته اند به پیروزی برسند.

 

به هر حال با این شرایط مدال طلا باید برای ایران باشد اگرچه ما راه سختی داریم و باید از قهرمانی جهان که در لهستان برگزار می شود راهی کره جنوبی شویم و شاید خستگی ناشی از این رقابت ها روی بازیکنان تاثیر بگذارد اما اگر در حد نام خودمان بازی کنیم مدال طلا برای ایران خواهد بود. به نظر من سخت ترین حریف ایران هم ژاپن و کره جنوبی خواهند بود. به هر حال کره میزبان است و مربی مثل پارک کی وون دارد که سال ها در ایران بوده و به والیبال ما آشنایی دارد. از آنطرف هم ژاپن بسیار تلاش کرده و در رقابت های قهرمانی جهان هم حضور ندارد برای همین زمان کافی دارد تا برای بازی های آسیایی آماده شود برای همین هم نباید این رقیبان را دست کم گرفت و با تمام توان روبروی آنها ظاهر خواهیم شد تا ان‌شاءالله برای اولین بار مدال طلا را بدست آوریم و تلخی دوره گذشته را فراموش کنیم.


مکانی باید با شرایط بیشتر آشنا شود

 بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با انتخاب بهترین بازیکن لیگ سیزدهم گفت: به نظر من صددرصد حق نیلسون بود که با توجه به عملکردش در لیگ سیزدهم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. نیلسون دروازه‌بانی بود که 16 گل خورده را در کارنامه‌اش در فصل گذشته دیدیم اما متاسفانه فقط در انتخاب بهترین‌ها به دنبال انتخاب مربیان، فورواردها و داوران بودند و توجهی به نیلسون نکردند.وی افزود: به نظرم کم‌فروغ بودن برخی دروازه‌بان‌ها باعث شد که بهترین دروازه‌بان لیگ را انتخاب نکنند چون می‌دانستند حق نیلسون است و با این کار به نظرم آقایان خود را زیر سوال بردند.مربی دروازه‌بان‌های سرخپوشان در خصوص اولین بازی پرسپولیس مقابل نفت نیز گفت: بازی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم اما در کل سوشا باید با جو پرسپولیس بیشتر آشنا شود تا به خواسته‌های خودش در این تیم برسد. در کل عملکرد سوشا خوب بود و قطعا نیاز به زمان دارد تا صددرصد با آمادگی در چارچوب بایستد.غلامپور خاطرنشان کرد: ما فقط به خاطر اتفاقات فوتبال، بازی برده مقابل نفت را با تساوی عوض کردیم و ان‌شاءالله خیلی زود از این شرایط با یک نتیجه خوب خارج می‌شویم. من از رقابت بین نیلسون و سوشا هم بسیار خوشحالم چون مطمئن باشید رقابت این دو نفر به پرسپولیس و دایی کمک بزرگی خواهد کرد تا بتوانیم چارچوب سفت و محکمی را داشته باشیم.مربی دروازه‌بان‌های قرمزپوشان در پایان تاکید کرد: شک نکنید پرسپولیس از این شرایط خارج می‌شود چون ما امسال یک مدعی قدرتمند هستیم. از طرفی دیگر باید ابراز تاسف کنم که همیشه دروازه‌بان‌ها در تیررس انتقادها هستند اما اینطور مسئولان حقشان را می‌خورند یعنی در انتخاب بهترین‌ها حق دروازه‌بانی مثل نیلسون نبود تا با آمادگی کاملش جزو بهترین‌ها باشد و فقط فوتبال در قالب دفاع، داور، هافبک و مهاجم است؟

 

 


دانلود تیتراژ سریال دردسرهای عظیم

دانلود تیتراژ سریال دردسرهای عظیم

 به گزارش خبرگزاری فارس، سعید حسنی‌پور پس از شکست بهمن عسگری در انتخابی مرحله آخر تیم ملی کاراته اظهار داشت:‌ از روزی که وارد اردوی تیم ملی کاراته شدم به مدال‌هایی که ذبیح‌الله پورشیب و جاسم ویشگاهی در بازی‌های آسیایی کسب کرده‌اند فکر می‌کردم. همیشه دوست داشتم به عنوان نماینده تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم. امیدوارم که اگر مسئولان فدراسیون و کادر فنی صلاح دانستند در اینچئون حضور داشته باشم.وی در ادامه گفت: در رسیدن به اهدافم خیلی‌ها در این مسیر به من کمک کردند تا به بازی‌های آسیایی برسم. این موفقیت حاصل تلاش مسعود رهنما، شهرام هروی، جعفری، روحانی و مربی بدنساز تیم ملی است. البته تمام بچه‌هایی که در اردوی تیم ملی حضور دارند باعث شدند تا برای رسیدن به موفقیتم انگیزه‌ام بالا برود.نماینده وزن 67کیلوگرم در ادامه گفت: بهمن عسگری دوست خوب و رقیب من در این اردوها بود او واقعاً در سطح مسابقات جهانی مبارزه می‌کرد. به اعتقاد من عسگری به قدری خوب بود که باعث شد تا انگیزه من بالا برود.حسنی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط واقعا تا بازی چهارم برابر شده بود، دیروز(شنبه) یک باخت و یک تساوی مقابل عسگری کسب کردم و امروز(یک‌شنبه) دقیقا برعکس نتایج دیروز را در دو مسابقه انتخابی کسب کردم و حتی ما در امتیازات فنی نیز برابر بودیم اما در بازی پنجم همه نیروی خود را گذاشتم،اما همچنان اعتقاد دارم نیروی دیگری نیز به من در مسابقه پنجم کمک کرد. واقعا شب گذشته من شب سختی را پشت سر گذاشتم و فشار زیادی را متحمل شدم، اما خوشحالم در نهایت به عضویت تیم ملی در آمدم.نماینده وزن 67کیلوگرم در پایان در مورد دلیل اشک های پایام مسابقه،‌ گفت: گریه های امروز به خاطر فشار زیادی بود که من در این مدت تحمل کردم، اما هنوز اعتقاد دارم تنها نیمی از راه را طی کرده ام و امیدوارم مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کنم.